HTML

Tiborozó

Tudvalevő, hogy a Tiborok írják a legjobb blogokat, mióta csak létezik ilyen. Igazából nem értem, miért is nem kezdtem én is korábban mert hát — lássuk be — tehetséges vagyok és okos. Meg persze szép is, de — minő szomorúság, hölgyeim — nős. Nyugalom, ez utóbbi állítás nem igaz, úgyhogy nyugodtan lehet nekem írni. Férfitársaimnak meg egyszerűen csak jó olvasást kívánok.

Friss topikok

  • Iszom Tibor: Akár Kereit is alakíthattam volna: www.youtube.com/watch?v=qKejpt_vg_4 De szerencsére nem vagyok ... (2011.08.07. 04:25) Vége
  • Iszom Tibor: Úgy látszik, előre tudta, hogy ilyen körülmények közé fog kerülni: mandiner.blog.hu/2011/07/27/bor... (2011.07.28. 01:17) Tizenöt perc hírnév
  • Iszom Tibor: A legjobb, hogy eljönnek a háztól, de a végebölcsességet Feri újgazdagáék kerítése előtt mondja... (2011.04.03. 21:23) Vágási Feri valószínűleg kommunista
  • Iszom Tibor: @boriska: Köszönöm, javítottam. :) (2011.03.11. 02:23) Múlik a tél
  • Libero: Második!!! (2011.03.09. 07:44) Előszó

Vége

2011.08.07. 03:59 Iszom Tibor

Végre befejezték a szomszédban a tuc-tuc partit, viszont most már a faszom se akar lefeküdni. Inkább írom ezt a kicsit sem izgalmas, ám annál érdektelenebb posztot, hogy frissüljön a blog. De ne aggódjatok, drága híveim, fogok én még érdekes dolgokról is írni, csak nekem az egy évben kb. kétszer sikerül.

1 komment

Címkék: zajártalom

A bejegyzés trackback címe:

https://tiborozo.blog.hu/api/trackback/id/tr343130981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iszom Tibor 2011.08.07. 04:25:06

Akár Kereit is alakíthattam volna: www.youtube.com/watch?v=qKejpt_vg_4

De szerencsére nem vagyok akkora seggfej, mint ő.
süti beállítások módosítása